انجمن مجازی لرستان و لرستانیها

Friday, April 15, 2011




روش جدید پخش عکس‌های شاهزاده رضا پهلوی در ایران
ویدیو را از اینجا ببینید



اعتراض نهاد ترکیه‌ای: پخش فیلم کشتار ارامنه در ایران ممنوع!
یک نهاد غیردولتی در ترکیه با ارسال نامه‌ای به کنسول‌گری ایران در شهر ارزروم، از مقامات ایران خواست تا جلوی پخش یک فیلم درباره موضوع کشتار ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در روز ۲۴ آوریل را بگیرند. دانشجونیوز:” سازمان مبارزه با ادعاهای بی‌پایه ارمنی‌ها” ( ASIMDER) که یک نهاد غیردولتی در ترکیه است با ارسال نامه‌ای به کنسول‌گری ایران در ارزروم از مقامات ایران خواسته است تا جلوی پخش این فیلم را بگیرند چرا که از نظر این نهاد “نباید اجازه داد تا روابط ایران و ترکیه به بهانه این مسأله دستخوش آسیب شود.” 



کمک پنهانی جمهوری اسلامی ایران در سرکوب معترضان سوریه
روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال پنجشنبه ۱۴-۴-۲۰۱۱ گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران پنهانی به بشار اسد رئیس جمهور سوریه در سرکوب معترضین این کشور کمک می کند. العربیه:سوریه در هفته های اخیر شاهد اعتراض های گسترده ای در شهرهای مختلف با خواست آزادی و اصلاحات بود. این تظاهرات با سرکوب نیروهای امنیتی روبرو شد که به گفته منابع حقوق بشری، تا کنون دست کم ۲۰۰ کشته در پی داشته است.




وزرای خارجه سازمان ناتو از قذافی خواستند کناره گیری کند
دبیر کل سازمان ناتو، آندرس فوگ راسموسن ، با استناد به مواضع اتخاذ شده درهمایش دوحه، ابرازخشنودی کرد که همه شرکت کنندگان اجلاس ناتو نیز برسربرکناری قذافی توافق خود را اعلام کردند. ار اف ای:نشست ظهرپنجشنبه ۱۴ آوریل وزرای خارجه پیمان ناتو که در برلن برگزار شد، گرچه بر سر ضرورت فوری تشدید حملات هوائی به لیبی ، آنگونه که فرانسه و انگلستان مایل بودند، به توافق نرسید ، اما همه شرکت کنندگان با امضای بیانیه مشترکی خواهان برکناری فوری معمر قذافی شدند. 


وعده احمدی‌نژاد برای محاکمه «نظام سلطه» در سازمان ملل
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه “به جز ایران برای غرب خطری وجود ندارد” افزود: «خطر ایران نظامی نیست، بلکه از بابت فرهنگ و تمدن آن است، دعوا بر سر اندیشه، فرهنگ و نوع نگاه و اندیشه در جهان است آن‌ها می‌خواهند دنیا را بگیرند و بر تمام دنیا مسلط باشند.» پژواک ایران:احمدی نژاد که در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جمع مسوولان این استان سخن می‌گفت با اشاره به «حرکت روح جمعی ایرانی» تصریح کرد: «نگاه ایران جهانی بوده است، قدرت اندیشه و تفکر و فرهنگ ایران هر وقت فرصت پیدا کرده جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.»


کسری صدهامیلیاردتومانی بودجه وزارت بهداشت؛ ما می‌نویسیم وجود دارد ، شما بخوانید ندارد
در سال گذشته دولت اعلام کرد که وزارت بهداشت ۸۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه دارد ولی وزارت بهداشت اعلام کرد که حدود ۲ هزار میلیارد تومان کسری دارد و سال را با همین کسری به پایان رساند. خبرانلاین:وزارت بهداشت کسر بودجه دارد. وزارت بهداشت زیاد هم کسر بودجه دارد. این را دیگر تمام مسئولان وزارت بهداشت می‌گویند و اصرار دارند که حرفشان شنیده شود. از ماه‌های پایانی و زمانی که لایحه بودجه سال ۹۰ از سوی دولت به مجلس داده شد تا به حال یکی از حوزه‌هایی که در مورد بودجه‌اش سر و صدا راه افتاده، سلامت و متولی آن در کشور یعنی وزارت بهداشت است. 


دیکتاتور آرژانتین به حبس ابد محکوم شد
دیکتاتور نظامی پیشین آرژانتین و همکارانش به جرم نقض اشکار حقوق بشر و کشتار مردم، به حبس ابد محکوم شدند. رینالدو بنیونه دیکتاتور نظامی پیشین ارژانتین دیروز به علت جنایت علیه بشریت و نقض حقوق بشر در دوران حکومت نظامی سالهای ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۳ آرژانتین به حبس ابد محکوم شد. بنیونه هشتاد و پنج ساله پیش از این به جرم محدود کردن غیرقانونی ازادی و شکنجه زندانیان سیاسی به بیست و پنج سال حبس محکوم شده بود.بنیونه در سال ۱۹۸۲ بعد از شکست تحقیر کننده ارژانتین در جنگ فالکلندز به ریاست جمهوری رسید و یک سال بعد قدرت را به رائول آلفونس رئیس جمهور منتخب مردمی واگذار کرد. 


ناامیدی سرمایه گزاران گوگل
سرمایه گزاران گوگل رازی از سودی که در این راه سرمایه گزاری کردندانچنان نبوده اند. مدیر عامل شرکت گوگل لری پیچ قرار است طرهای جدید خود را در مقابله با این مشکل مطرح و اجرا نماید. لازم به ذکر است که سود میلیاردی این شرکت در سه ماه اول انچنان بد نبوده اس 


گزارش تصویری / پرتاب تخم مرغ به رئیس جمهور آلمان
ادامه عکسها لطفآ کلیک کنید


ناتو خواستار کناره‌گیری معمر قذافی از قدرت شد
در نخستین روز از نشست دو روزه اعضای پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، در برلین برای رایزنی در مورد اقدام‌های آتی ائتلاف بین‌المللی در لیبی، تمامی اعضا بر لزوم کناره‌گیری معمر قذافی از قدرت تأکید و توافق کردند تا علیرغم اختلافات، به تعهد خود بر اتمام مأموریت لیبی پایبند بمانند. به گزارش آسوشیتد پرس، آندرس فوگ راسموسن، دبیر کل ناتو روز پنجشنبه ضمن تأکید بر پایبندی تمام اعضای ناتو به عملیات لیبی اعلام کرد که ناتو به منظور مقابله با نیروهای معمر قذافی به هواپیماهای بیشتری نیاز دارد. وی همچنین خاطر نشان کرد که عملیات ناتو در لیبی تا هر زمانی که ضرورت داشته باشد ادامه خواهد داشت. 



معرفی مدیر جدید شبکه خبری فارسی صدای آمریکا
آقای رامین عسگرد، دیپلمات ورزیده وزارت امور خارجه آمریکا، در فوریه سال ۲۰۱۱ مدیریت شبکه خبری فارسی صدای آمریکا را برعهده گرفته است. بخش فارسی صدای آمریکا در سال ۱۹۴۲ با برنامه های رادیویی تأسیس شد و در حال حاضر مهمترین مجرای ارتباطی حکومت ایالات متحده آمریکا با ایران است. ایرانیان انگلستان:آقای عسگرد پیش از پذیرفتن مدیریت شبکه خبری فارسی صدای آمریکا در مقام مشاور سیاسی رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، با ژنرال دیوید پتریوس و سپس با ژنرال جیمز ماتیس همکاری داشته است. 



محکومیت بازرگان ایرانی در آلمان به جرم صادرات غیرقانونی به ایران
دادگاهی در آلمان یک مرد ایرانی را به جرم صادرات غیرقانونی تجهیزات و موادی که قابلیت کاربرد در صنایع تسلیحاتی را نیز دارد، به دو سال و نیم زندان و پرداخت ۹۰ هزار یورو جریمه تقدی محکوم کرده است. فردا:به گزارش خبرگزاری آلمان، دادگاهی در مونیخ روز پنج‌شنبه یک مرد ۵۴ ساله ایرانی‌تبار را به جرم صادرات غیرقانونی مواد و تجهیزات دارای قابلیت کاربرد دوگانه به ایران به دو سال و نیم زندان محکوم کرده است. بر اساس این گزارش این بازرگان ایرانی‌تبار که هویتش اعلام نشده، از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۶ بدون داشتن مجوز اقدام به صادرات محصولاتی به ارزش حدود ۵۷۵ هزار یورو به ایران کرده بود. برخی از این اقلام از جمله ترکیبات نیترات و المنت‌های حرارتی قابلیت کاربرد در صنایع تسلیحاتی را نیز دارد. 


links 

چند خبر مهم از امروز
خلاصه خبرهای امروز
موضوعات داغ روز+بهترین لینکهای داغ نشده ۱۲ ساعت گذشته
گزارش تصویری - معترضین به قبض‌های گاز
با پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ جهان آشنا شوید + تصاویر
ممنوعيت حجاب و بازداشت بانوان مسلمان در فرانسه بدترين نوع تروريسم دولتي است
دو زن روبنده ای در فرانسه بازداشت شدند
موضوعات داغ روز
ادامه ناآرامی ها در سوریه: تیراندازی در بندر بانیاس، تظاهرات در دمشق
غارت 10 کامیون اموال زرتشتیان توسط حفاظت اطلاعات / با عکس
ترک مذهب رسمی جمهوری اسلامی از سوی ایرانیان
‏حبیب الله لطیفی را اعدام نکنید - habib allah latifi - iran - edam
بالای صفحه

Share
این صفحه را بوک مارک بکنید
این صفحه را برای دوستتان ایمیل بکنید 
به ایران سایت بپیوندید





ناشران ایرانی از حضور در نمایشگاه کتاب لندن باز ماندند 

سوریه، کمک دولت جمهوری اسلامی به سرکوب معترضان سوری را تکذیب کرد 

ماندن معمر قذافی در قدرت خیانت به آینده سیاسی لیبی است 

هفتاد و یک هزار ضربه شلاق بر پیکر مردم آذربایجان غربی 

دستگیری ۸تن از دراویش گنابادی 

بی خبری نگران کننده از محمد نوری زاد 

تجمع خانواده زندانيان در مقابل اوين 

کشتن افرادی که تظاهرات مسالمت آمیز می کنند، غیر قابل قبول است 

یک کشته در تظاهرات دانشجویان دانشگاه دمشق 

اتحادیه اروپا خواستار اعزام بازرسان بین‌المللی به اردوگاه اشرف شد 

زنان سوری پس از یک ماه سکوت به جمع معترضان پیوستند

ناتو: عملیات نظامی در لیبی ادامه خواهد یافت 

حسین کروبی: پدر و مادرم در حصر نیستند، آنچه پیش آمده، شرایط حبس است 

عسگراولادی: حذف شده تلقی کردن اصلاح طلبان اشتباه است 

اعتراض به قتل یک رهبر مذهبی در کشمیر هند 

مطبوعات آمريکا در مورد نقش ايران در سوريه، بحرين و يمن بحث می کنند 

اوضاع خاورميانه و گزينه های آمريکا 

بخش دوم گزارش وزارت امورخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر ایران 

پيشنهادهای واشنگتن پست به پرزيدنت اوباما در مورد ايران 

اگر قبض‌های برق و گاز پرداخت نشوند... 

ايران در تلاش است مواد لازم را برای ساخت سانتريفيوژها خريداری کند 

دو و نيم ميليون ايراني هنوز بي سوادند 
ایران سایت 




No comments:

Post a Comment