انجمن مجازی لرستان و لرستانیها

Monday, January 17, 2011



میهمانی هسته ای بدون حضور مهمانان ( همسایگان عرب هم نیامدند )
در حالی که مسوولان جمهوری‌اسلامی از نمایندگان کشورهای مختلف، برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای ایران دعوت کرده بودند، بسیاری از کشورهای موثر در این پرونده به این دعوت پاسخ مثبت ندادندو حتی بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه عرب نیز از حضور در این گردهمایی خودداری کردند



تلاش ناکام برای اثبات فقاهت نداشته.. آموزش مبارزه با شیطان توسط خامنه‌ای
خامنه ای، درس خارج فقه دیروز صبح خود را به آموزش راه های مبارزه انسان با شیطان اختصاص داد.رهبر جمهوری اسلامی در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق، اولین مانع انسان در برابر شیطان را در این دانست که “از قلب خود واعظی برای خود داشته باشد.”



ایران هواپیماهای جاسوسی سقوط کرده آمریکایی را در اختیار دارد
تهران تایمز اعلام نمود که دو هواپیمای جاسوسی آمریکایی که توسط سپاه پاسداران منهدم شده اند در اختیار دارند. دریادار علی فدوی اظهار داشت که این هواپیماها نزد سپاه پاسداران باقی خواهند ماند تا در فرصت مقتضی به نمایش در آیند. 


سونامی اعدام در ۲۰۱۱: هر ۸ ساعت یک نفر در ایران به دار آویخته شدیک زندانی کرد اعدام شد؛ حد اقل ۱۵ زندانی سیاسی کرد دیگر در خطر اعدام هستند ۲۶ دیماه ۱۳۸۹—کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران از مجلس و قوهء قضاییهء جمهوری اسلامی ایران خواستار توقف فوری اجرای احکام اعدام شد و از آنان خواست تا به دلیل افزایش سرسام آور تعداد احکام اعدام درپی محاکمات غیرمنصفانه و غیر شفاف، هرچه زودتر مجازات اعدام را منسوخ نمایند. 


واکنش علی لاریجانی به سخنان احمد جنتیعلی لاریجانی، رئیس مجلس ایران در واکنش به سخنان آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان که خواهان سوال نکردن نمایندگان از وزیران شده بود، گفت سوال «حق» نمایندگان است. علی مطهری امروز در تذکری خواهان واکنش هیأت رئیسه مجلس به سخنان احمدی جنتی و دفاع از «اقتدار مجلس» شد.



برنامه های VOA Persian بار دیگر دگرگون شد
برنامه های تلویزیون فارسی صدای آمریکا که از یکشنبه ۱۶ آبان ماه دگرگون شده بود و دور جدید خود را آغاز کرده بود ، بار دیگر دچار کمی تغیرات شد.


اتحاد ملی :شناسائی واطلاع رسانی….
راضیه و خواهرش پری نشاط از سالها قبل به فساد اشتهار داشته و در خانه مجردی در سعادت اباد بلوار بهزاد زندگی‌ میکردند و بارها توسط منکرات دستگیر و در دادگاه ارشاد محکوم به جریمه حبس کوتاه مدت و شلاق شده است نامبرده با از سال ۱۳۸۴ همکاری خود را با ستاد امر به معروف زیر نظر سردار روزبهانی شروع کرد….


فاطمه سالبِهی، دختر شانزده ساله در آستانه اعدام
در طول یک جلسه دادگاه شتابزده یک دختردانش آموز دبیرستانی ۱۶ ساله متهم به قتل شناخته شده و حکم اعدام وی صادر شده و سپس به تایید دیوان عالی کشور نیز می رسد. اکنون هر آن ممکن است که حکم اعدام این دختر اجرا شود. 


سنگسار «سکینه محمدی» نهایی نشده و اعدام نیز تعلیق شده است
«زهره الهیان» رییس کمیته‌ی حقوق بشر مجلس در نامه‌ای به رییس‌جمهور برزیل نسبت به برخی از مسایلی که از جانب وی در مورد ایران مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد. 


حسودان سیاسی ،
امرزه در جامعه ایرانی‌ خارج از کشور علل خصوص در میان بعضی‌ افراد به اصطلاح سیاسی یک روش جدید مبارزه پیدا شده است و آن این است که با هر کس که کمی‌ مورد آزار آنها از نظر شکل, تحصیلات, غیره ….. است باید از صحنه مبارزات سیاسی حذف شود چرا چون ایران ملک ابا و اجدادی این آقایان است و فقط آنها باید مبارزه کنند البته مبارزه که چه عرض کنم برای پریدن به کشور سوم . 



اولین ملکه ایران که به اروپا مسافرت کرد
نخستین ملکه ایران که به اروپا مسافرت کرد، “فاطمه خانم انیس الدوله” از زنان محبوب ناصرالدین شاه میباشد. شاه بقدری این زن را دوست داشت که بطور مخفی او را همراه خود به اروپا برد؛ اما همین که انیس الدوله به روسیه رسید، خبر آن در تهران فاش گشت و قال و مقال زیادی به راه انداخت. “میرزا حسین خان سپهسالار” که اینرا شنید، از شاه درخواست کرد انیس الدوله را به ایران برگرداند. شاه هم ناخواسته انیس الدوله را روانه ایران کرد.می گویند از همان موقع انیس الدوله کینه سپهسالار را در دل گرفت و با همدستی دشمنان داخلی و خارجی آنقدر کوشید تا سپهسالار را معزول و به روایتی مسموم ساختند.

"رادان" تونس توسط نيروهای مردمی دستگير شد
وقتی حرفهای آقای جنتی را می شنوم یاد حرف های شاه می افتم
دادگاه ويژه لبنان اسامی متهمان را امروز اعلام می کند
میتوانیم نزدیک به 75% واژگان بیگانه زبان پارسی را بزداییم!
ابراز وحشت یک نماینده رژیم از اعتراضات مردم به‌خاطر حذف یارانه‌ها
محکومیت عضو ستاد دانشجویی کروبی به شش ماه حبس
بمب تونس برای دیكتاتورهای خارومیانه
اظهار نگرانی نسبت به شرایط زندانیان سیاسی زن
لزوم واکنش قاطع در برابر موج گسترده اعدام‌ها
انتقاد بى‌سابقه کلينتون از اختناق سیاسی در خاورميانه
کمیته مرکزی سازمان اتحاد فدائیان : به اعدام و کشتار ها پایان دهید!
ررسی یک مجازات تازه رایج شده برای زندانیان سیاسی


Share
این صفحه را بوک مارک بکنید
این صفحه را برای دوستتان ایمیل بکنید 
به ایران سایت بپیوندید

No comments:

Post a Comment