انجمن مجازی لرستان و لرستانیها

Wednesday, January 5, 2011



زهرا رهنورد در دیدار با مادر سهراب: تا پای جان برای احیای ارزشهای انقلاب ایستاده ایم و عقب نشینی نمی کنیم
دکتر زهرا رهنورد در دیدار با خانواده سهراب اعرابی، یکی از نخستین شهدای جنبش سبز با اشاره به تبلیغات گسترده اخیر علیه رهبران جنبش سبز و خطاب به آمران و عاملان تریبون های دولتی در این تهاجم ها گفت :«ما از تهدید، تهمت و توهین نمی ترسیم و عقب نشینی نمی کنیم.» به گزارش خبرنگار کلمه رهنورد جنبش سبز را جنبشی آگاه و سرفراز توصیف کرد و افزود : تا پای جان برای احیای ارزشهای انقلاب اسلامی و



نامه سرگشاده خطاب به مهدی کروبی : مردم آمادگی دارند تا در حمایت و هواداری از شما به خیابانها بیایند
در واکنش به تهدیدات حاکمیت علیه مهدی کروبی و دیگر رهبران جنبش سبز، و همچنین در حمایت از نامه سرگشاده اخیر کروبی در اعلام آمادگی برای حضور در دادگاه، انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران خطاب به کروبی خاطرنشان کرد "مردم بیش از پیش هوادار و حامی شما هستند و هر لحظه و هر زمان که باشد در صورت کوچکترین بی احترامی و تعرض به شما، آمادگی دارند تا در حمایت و هواداری از شما به خیابانها بیایند.



پافشاری دولت مجار بر محدودیت رسانه‌ها در واکنش به اعتراضات گسترده
به دنبال تغییر مقررات رسانه‌ای در مجارستان و اعتراض خبرنگاران این کشور و اتحادیه اروپا به این سیاست‌های سختگیرانه و تأثیر منفی آن بر آزادی مطبوعات، دولت مجارستان اعلام کرد که این مقررات را تغییر نخواهد داد. ادامه 


سازمان گزارشگران بدون مرز، مقامات جمهوری اسلامی را به سوء استفاده از پرونده سکینه محمدی متهم کرد
سازمان گزارشگران بدون مرز با تاکید بر اینکه "بدون شک سکینه محمدی آشتیانی برای اعتراف اجباری تحت فشار قرار گرفته است"، مقامات جمهوری اسلامی را به "سوء استفاده" از پرونده این بانوی محکوم به اعدام، جهت "فریب رسانه‌ها و دور ساختن توجه افکار عمومی از شرایط وخیم زندانیان سیاسی داخل کشور" متهم کرد. این سازمان مدافع روزنامه نگاران، در بیانیه ای که در همین رابطه منتشر ساخته، خاطرنشان می کند "در تاریخ ١٢ دی ماه، همزمان با تازه‌ترین فریب‌خبرسازی جمهوری اسلامی در استفاده از سکینه محمدی آشتیانی زندانی محکوم به مرگ، علیه دو خبرنگار زندانی در ایران، صد شخصیت المانی با انتشار فراخوانی خواهان آزادی این دو خبرنگار شدند 


رهنورد: تا پای جان برای احیای ارزشهای انقلاب ایستاده ایم و عقب نشینی نمی کنیم
دکتر زهرا رهنورد در دیدار با خانواده سهراب اعرابی، یکی از نخستین شهدای جنبش سبز با اشاره به تبلیغات گسترده اخیر علیه رهبران جنبش سبز و خطاب به آمران و عاملان تریبون های دولتی در این تهاجم ها گفت :«ما از تهدید، تهمت و توهین نمی ترسیم و عقب نشینی نمی کنیم.» Share



استاد برجسته جامعه شناسی ممنوع التدریس شد
دانشگاه آزاد هم با دکتر غلامعباس توسلی خداحافظی کرد. نامه تشکر آمیزی که روز ۱۵ آذر ماه بر میز کار دکتر توسلی گذاشته شده بود با یک تشکر ساده، پایان همکاری دانشگاه با وی را اعلام کرد؛ آن هم در حالیکه تنها دو هفته به پایان ترم اول تحصیلی باقی مانده بود.


هجوم مامورین وزارت اطلاعات شیراز به منزل مجید توکلی/ احضار علی توکلی به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات
در ادامه فشارها بر مجید توکلی به منظور موضع گیری بر علیه جنبش سبز و رهبرانش، صبح امروز تعدادی از مامورین وزارت اطلاعات شیراز به صورت وحشیانه ای به منزل پدری وی یورش بردند و ضمن تخریب وسایل منزل تمامی کتب، جزوات، کامپیوتر و سی دی های موجود در منزل را به همراه خود بردند. 


دو شهروند بهایی در مشهد محاکمه شدند
جلسه دادگاه دو شهروند بهایی ساکن مشهد صبح روز شنبه ۱۱ دی ماه در محل دادگاه انقلاب مشهد بطور غیر علنی برگزار شد.هرانا بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران”هرانا” این دو شهروند بهایی که ” وصال محمدی ” و ” بهمن یزدانی ” نام دارند متهم به تبلیغ بهائیت می باشند. لازم به ذکر است، نامبردگان در بهمن ماه سال گذشته حدود دو هفته در بازداشت اداره اطلاعات مشهد بوده اند . 


زهرا بهرامی شهروند ایرانی- هلندی به اعدام محکوم شد
زهرا بهرامی شهروند ایرانی- هلندی و یکی از دستگیرشدگان اعتراضات ۶ دی ماه سال ۸۸ به اعدام محکوم شد.هرانا این حکم روز یکشنبه ۱۲ دی ماه توسط قاضی صلواتی، رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به وکیل این شهروند ایرانی- هلندی، خانم ژینوس شریف رازی، ابلاغ شده است. فعالین حقوق بشر و دموکراسی در اینباره گزارش داده است که این حکم اعدام به اتهام “حمل و نگهداری مواد مخدر” برای خانم بهرامی صادر شده است و قابل تجدید نظرخواهی است. 


یکی دیگر از زنان دستگیرشده روزعاشورا توسط صلواتی به اعدام محکوم شد
بنابه گزارشات رسیده به “فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران” صلواتی قاضی فرمایشی ولی فقیه علی خامنه ای خانم بهرامی شهروند ایرانی-هلندی و یکی از زنان دستگیر شده روز عاشورا را به اعدام محکوم کرد. روز یکشنبه ۱۲ دی ماه قاضی فرمایشی صلواتی حکم ضدبشری اعدام را علیه زندانی سیاسی زهرا بهرامی از زنان دستگیر شده روز عاشورا و شهروند ایرانی – هلندی به وکیل وی خانم ژینوس شریف رازی ابلاغ نمود.صلواتی وکیل خانم بهرامی را تهدید نمود و به او هشدار داد که از مصاحبه کردن با رسانه های و داشتن ارتباط با سفارت هلند در ایران پرهیز کند در غیر اینصورت با تبعات آن مواجه خواهد شد.صلواتی در ادامۀ تهدیدات خود خطاب به خانم شریف رازی گفت :که صدور حکم اعدام را به به خانم بهرامی و خانواده اش اعلام نکند و فقط به آنها بگوید که حکمی علیه او صادر شده است.صلواتی همچنین دستور مصادره تمامی اموال خانم بهرامی مانند منزل شخصی،ماشین ، پول نقد و سایر اموال وی را صادر نمود.



پیام تسلیت خبرنامه ملّی ایرانیان بمناسبت غم جانکاه و درگذشت والاحضرت شاهپور علیرضا پهلوی
در اندوه بهار افسونگری که به تاراج خزان سپرده شد، چه سخنی باید گفت؟ در سوگ گلی که نابهنگام پرپر گردید چه می توان نوشت جز حکایت درد؟ جز افسوس و حسرتی بی حاصل و مداوم، جای چه گفتنی می مانَد؟ جز اشکی که می بارد و گریه یی که بی امان است… در رثای آن بهار در خاک خفته هیچ واژه یی ما را یاری نمی کند که منتهای محنت مان را در این غم گریبان سوز وصف کند. 

اختلاس میلیاردی در وزارت نفت رژیم
رد دعوت رژیم تهران از سوی اتحادیه اروپا
تیراندازی به تجمع مردم در سنندج و اصابت گلوله به یک نوجوان
اعدام متهم حادثه سعادت آباد در ملا عام
غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی عامل خودکشی وی بوده است
گالری عکس: تجلی ‌هنر باستان در مسجد جامع اصفهان
هجوم مامورین وزارت اطلاعات شیراز به منزل مجید توکلی
محققان دانشگاهي عمود پرواز قائم ساختند
بازداشت كشیش كلیسای جماعت ربانی اصفهان


Share
این صفحه را بوک مارک بکنید
این صفحه را برای دوستتان ایمیل بکنید 
به سبز سایت بپیوندید

No comments:

Post a Comment