انجمن مجازی لرستان و لرستانیها

Sunday, January 30, 2011





مبارک نمی‌خواهد برود
مبارک به قدرت چسبیده و مصر آرام نمی‌گیرد. اپوزیسیون به قول‌هایی که مبارک داده، راضی نیست. و غرب نگران وضعیت مصر است و بر انجام اصلاحات تاکید می‌کند. »



فردا شب ساعت ۱۰ ملت ایران همنوا با مردم مصر و تونس ، مظلومیت خود را فریاد می زند
الله اکبر فریاد مشترک همه ستمدیدگان و مظلومان وعده ما ، دوشنبه شب ، ساعت ۱۰ در حمایت از بیانیه مهندس میرحسین موسوی و همنوا با مردم مصر و تونس با فریادهای الله اکبر



از قاهـــــــره تا تهــــــــران! آنجا معترضی، اینجا اغتشاشگر
هرچقدر هم خبرنگاران صدا و سیما اصرار داشته باشند که حکومت دیکتاتور مصر آیینه وضع فعلی ایران نیست، روشهای یکسان فرعونها خود می گوید که چه کسی شبیه چه کسی است؟ چه کسانی اینترنت و موبایل اس .ام.اس مردم را قطع کردند؟دولت ایران از فردای انتخابات شبکه اینترنت را دچار اختلال و اس .ام.اس و موبایل را قطع کرد. دیکتاتور مصر هم درسش را خوب از دولتمردان ایرانی فراگرفته بود که ساعتی پیش از شروع راهپیمایی گسترده و اعتراضی مردم مصر تمام وسائل ارتباطی از جمله اینترنت، پیامک و شبکه مخابراتی را قطع... 


رکورد تاخیر در بودجه بعد از 32 سال از انقلاب، شکسته شد
انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور، طی نامه‌ای به علی لاریجانی - رییس مجلس شورای اسلامی، خواهان برگزاری جلسه‌ای برای جلوگیری از ورشکستگی بیشتر جایگاه‌های سراسر کشور و حل مشکلات فزون از حد مالی و اداری این انجمن شد. 


معترضان از البرادعی خواستند «دولت موقت نجات ملی» تشكيل دهد
جمعيت «ملی براي تغيير» به رهبری البرادعی، گروه شش آوريل و گروه «خالد سعيد»، طی بيانيه‌ای به البرادعی اختيار تشكيل «دولت موقت نجات ملی» را دادند. معترضان مصری در ششمین روز اعتراض‌ها علیه حکومت «حسنی مبارک»، رئیس‌جمهوری مصر، از «محمد البرادعی»، رهبر مخالفان این کشور خواستند تا با تشکیل «دولت موقت نجات ملی» این کشور را از وضعیت کنونی خارج کند.



مغایرت با قانون اساسی تا چه حد؟
تغییر غیرقانونی و آشکار قانون اساسی نه تنها از سوی نمایندگان مردم در مجلس شواری اسلامی پذیرفتنی نیست، بلکه از نظر هیچ فرد قانون‌مدار نیز قابل قبول نخواهد بود. همانطور که عدم اجرای قوانین به‌ویژه بی‌اعتنایی به قانون اساسی نیز مورد اعتراض است. 


بودجه امسال، ۱۳٫۵ هزار میلیارد تومان کسری دارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کسری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه ۸۹ خبر داد و گفت: این کسری از محل بودجه عمرانی جبران خواهد شد. : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کسری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه ۸۹ خبر داد و گفت: این کسری از محل بودجه عمرانی جبران خواهد شد. جبار کوچکی‌نژاد در خصوص زمان ارائه لایحه بودجه توسط دولت به مجلس اظهار داشت: بر اساس توضیحات هفته گذشته‌ معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری و صحبت‌های معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در سفر به استان گیلان حداکثر تا دو هفته آینده لایحه بودجه ۹۰ تقدیم مجلس خواهد شد. 


اختلالات جدی در اینترنت کشور و محدودیت دسترسی به سایت‌ها
تشدید مشکلات در شبکه اینترنتی کشور، باعث شده است بسیاری از کاربران ایرانی از دسترسی منظم و آسان به سایت‌های مورد علاقه خود محروم شوند. آفتاب: تشدید مشکلات در شبکه اینترنتی کشور، باعث شده است بسیاری از کاربران ایرانی از دسترسی منظم و آسان به سایت‌های مورد علاقه خود محروم شوند. هر چند این مشکل از مدت‌ها پیش به صورت جسته و گریخته وجود دارد اما از غروب روز گذشته، اوضاع نابسامان‌تر شده است به گونه‌ای که بر اثر اختلالات مربوط به کاهش پهنای باند در استفاده از برخی از سایت‌ها، آنها یا اصلا دیده نمی‌شوند یا به طور نامنظمی دچار قطع و وصل هستند. 


رسالت


مردم: دیکتاتور باید برود
هزاران معترض، برای پنجمین روز متوالی در مرکز قاهره، پایتخت مصر جمع شده و خواهان استعفای حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر شدند. گزارش ها حاکی از درگیری معترضان با نیروهای امنیتی در پایتخت و تلاش این نیروها برای متفرق کردن معترضان است. به غیر از قاهره در چند شهر دیگر از جمله اسکندریه نیز درگیری هایی روی داده است. 



پسر زهرا کاظمی می‌تواند از مقام‌های ایرانی شکایت کند
به گزارش شبکه سی.بی.سی کانادا، بر اساس رای رابرت مونژون، قاضی دادگاه عالی ایالت کبک که روز پنج‌شنبه هفتم بهمن صادر شد، یک بند از قانون مصونیت دولت‌های خارجی در خاک کانادا به استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی امکان طرح شکایت از دولت ایران را می‌دهد. بر اساس قوانین کانادا، دولت‌های خارجی از مصونیت قضائی برخوردارند و هیچ شکایتی از آنها در خاک این کشور قابل طرح و پیگیری نیست. 


بحران نظام جهانی میلیتاریسم و منابع طبیعی کشورهای جنوب
در زمان حاضر بویژه از بیست سال گذشته به این سو، تلاقی بین شمال و جنوب (بین اولیگوپولی های حاکم بر اولیگارشی های طبقات فرادست در کشورهای مسلط مرکز و خلقهای جهان در کشورهای پیرامونی در بند آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه) به محور مرکزی تضاد اصلی در نظام جهانی (سرمایه داری واقعا" موجود) تبدیل گشته است 


پیروزی خیزش مردم تونس و پیامدهای آن

موسوی: دیکتاتورها صدای مردم را دیر می شنوند

زهرا بهرامی اعدام شد

داریوش همایون درگذشت

مرگ ۹۹۳ تن بر اثر حوادث ناشی از کار

پوستر- اسامی و تصاویر کارگران جان باخته ی ایران خودرو

اتحاد فدائیان خلق: نسیم آزادی وزیدن گرفته است!

فرزند مهدی کروبی بازداشت شد

پاسخ دکتر مهرداد درویش پور به کیهان شریعتمداری

فخرالسادات محتشمی پور تهدید به اعتصاب غذا کرد

نظر پلیس درباره حادثه ایران خودرو

البرادعی: حسنی مبارک باید برود


Share
این صفحه را بوک مارک بکنید
این صفحه را برای دوستتان ایمیل بکنید 
به ایران سایت بپیوندید




نسیم تونس، توفان مصر و چشم‌های نگران در ایران 

معاونت صدا و سیما با حضور و فعالیت رادیو و تلویزیون خصوصی مخالف است 

به مناسبت بازگشائی ستون کنش سبز در سبزلینک و چند پیشنهاد 

خط فقر کارگران در پایتخت؛ یک میلیون و ۳۵۹ هزار تومان 

خاطرات سالهای پس از ۲۲ بهمن ۵۷ 

تظاهرات در دانمارک در اعتراض به اعدام گستردۀ زندانیان در ایران 

معترضان، روز خشم الجزایر را هم مشخص کردند: ۱۲ فوریه، ۲۳ بهمن

اخوان المسلمین خواستار تشکیل دولت انتقالی شد 

رای من بهای خون من شد ... 

فوتبال ژاپن رکورددار قهرمانی آسیا شد 

مجوز آسمانی جهت برگزاری رفراندومی فراگیر و همه جانبه- نساء۱۷۰ 

از قاهره تا تهــــــــران! آنجا معترضی، اینجا اغتشاشگر 

گرانی؛ رکود؛ تورم 

ایران و اعتراضات تونس؛ نگرانی از «دخالت دیگران» اصرار بر «اسلامیت»

«جمعه غضب» ادامه دارد 

نقدی: امریکا افرادی مانند اعضای نهضت آزادی و بنی صدر در همه کشورها دارد 

دهم بهمن، روز رفع حصر غیر قانونی آیت الله منتظری 

معاونت صدا و سیما با حضور و فعالیت رادیو و تلویزیون خصوصی مخالف است 
ایران سایت 





No comments:

Post a Comment