انجمن مجازی لرستان و لرستانیها

Wednesday, January 12, 2011





بحران در لبنان؛ استعفای وزرای حزب الله و سقوط دولت
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت ، بر اساس یک بیانیه که عصر چهارشنبه منتشر شد، ده وزیر عضو گروه حزب الله و یک وزیر نزدیک به رئیس جمهور لبنان استعفای خود را از دولت این کشور اعلام کردند. منابع لبنانی پیش تر گفته بودند، وزرای عضو حزب الله و متحدانش روز چهارشنبه استعفای خود را اعلام خواهند کرد تا دولت سعد حریری را ساقط کنند. ناظران گفتند، نگرانیهای مردم لبنان درست از آب درآمد و کشور وارد شرایط خطرناکی شد. شهروندان لبنانی بشدت نگران شرایط کنونی هستند. با اعلام استعفای وزرای وابسته به جناح مخالف در دولت لبنان، این کشور در آستانه تحولات سریع، پی درپی و مهمی قرار گرفته است. تصمیم برای استعفای وزرای مخالف سعد حریری، نخست وزیر لبنان از جناح طرفدار غرب، پس از آن اتخاذ شد که روز گذشته تلاش های عربستان و سوریه برای آرام کردن اوضاع لبنان به شکست انجامید



هاشمی رفسنجانی: خود را ملزم به تبعیت از دستورات خامنه ای می‌دانم
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار جمعی از روحانیون و اساید دانشگاه، سرمایه‌ی عظیم انقلاب اسلامی را نیازمند حفظ و حراست به ویژه در شرایط حساس کنونی عنوان کرد. دانشجو نیوز: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قانون اساسی را معیار مناسبی برای حرکت همه‌ی گروه‌های سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: کشور ایران با سرمایه‌ عظیم معنوی دین اسلام، مکتب اهل بیت و همچنین سرمایه‌های مادی به ویژه نیروی انسانی و منابع غنی معدنی و جغرافیایی، استعداد لازم برای پیشرفت و توسعه را به همراه دارد.



جعفر پناهی شهروند افتخاری شهرداری پاریس شد
آلن دلون هنرپیشه مشهور جهان و امیر کوستاریتسا برنده دو نخل طلای کن از جعفر پناهی و محمد رسول اف حمایت کردند آلن دلون هنرپیشه مشهور جهان و امیر کوستاریتسا برنده دو نخل طلای کن از جعفر پناهی و محمد رسول اف حمایت کردند حمایتهای جهانی از جعفر پناهی کارگردان نامدار ایرانی و محمد رسول اف دیگر کارگردان برجسته ایرانی در ابعاد گسترده ای در جهان همچنان ادامه دارد و تا کنون صدها تن از فیلمسازان مشهور دنیا از این دو سینماگر ایرانی حمایت کرده اند 


صبح امروز یک نفر در زندان اوین اعدام شد
یک زندانی به نام “فرزاد علیزاده” فرزند بهادر، سحرگاه امروز، چهارشنبه بیست و دوم دی ماه، در زندان اوین اعدام شد پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، اتهام این فرد را “تجاوز به عنف” عنوان کرده است در این گزارش آمده است که فرزاد علیزاده با همدستی دو تن دیگر به یک دختر نوجوان در یکی از باغ های اطراف تهران(ملارد) تجاوز کرده اند 


بازداشت سه تن از اعضای شورای شهر شیراز
سه تن از اعضای شورای شهر شیراز، بدلایل نامعلوم بازداشت شدند. به گزارش ایسنا، یک مقام مطلع با تأئید خبر دستگیری سه عضو شورای شهر شیراز گفت: این سه نفر عصر روز یکشنبه پس از جلسه هفتگی شورای شهر بازداشت شده‌اند. وی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: دو نفر از اعضای دستگیر شده روز دوشنبه آزاد شده و یک نفر از اعضا همچنان در بازداشت به سر می‌برد. این مقام مطلع افزود “تأخیر در صدور حکم شهردار هم ناشی از تخلفات این سه عضو شورای شهر است.”



مشایی: اگر قانونی بود که حجاب الزام ندارد، چند درصد خانم ها با حجاب بودند؟
رئیس دفتر احمدی نژاد گفت: در شرق بهایی به انسان داده نمی شود، و انسان محرومیت، فقر و سلطه را به راحتی پذیرفته است، اشکال کار ما کجاست؟ اسفندیار رحیم مشایی در چهارمین همایش ملی مهندسی ارزش در دانشگاه علم و صنعت افزود: بالای تریبون و منبر حرفهای خیلی قشنگی می زنیم و در واقع حرف های ما مبتنی بر وحی و حرف پیامبر، انبیاء و ائمه است و مبانی فلسفی و ارزشی خیلی قوی دارد و همه تحسین می کنند و می گویند درست می گویی.


این حق ما است ؟ ) هشت نفر در ایران اعدام شدند
قوه قضاییه ایران از اعدام هفت نفر در یک روز خبر داده است. روز چهارشنبه، ۲۲ دیماه (۱۲ ژانویه)، دادسرای عمومی و انقلاب تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که “به دنبال برخورد قاطعانه قوه قضاییه با عاملان انحطاط و فساد در جامعه” هفت نفر از کسانی که در ارتباط با جرایم مربوط به تجارت و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند به دار آویخته شدند. در این گزارش


تفتیش منزل روح الله زیبایی، شهروند بهایی ساکن کرج
کمیته گزارشگران حقوق بشر –در ادامه موج گسترده فشار بر شهروندان بهایی در شهرهای مختلف ایران، شامگاه شنبه هجدهم دی ماه مامورین وزارت اطلاعات در کرج به منزل روح الله زیبایی شهروند بهایی ساکن این شهر مراجعه و ضمن تفتیش منزل برخی از وسایل وی را توقیف کردند. مامورین امنیتی با ارائه حکم بازرسی، کلیه وسایل ایشان از جمله سه لپ تاپ، عکس ها و کتب مقدسه بهایی، آرشیو عکس های خانوادگی را ضبط کردند. همچنین مامورین به این شهروند بهایی اعلام کردند «از شهر خارج نشود تا به دادگاه احضار گردد». اتهام مطرح شده از سوی نیروهای امنیتی برای روح الله زیبایی «اقدام علیه امنیت ملی» عنوان شده است. 


فریب نمازخواندنش رانخورید، ببینید راستگوست یا نه!
(برای شناخت نیکی و درستکاری کسی) به رکوع و سجده طولانی او نگاه نکنید. زیرا چه بسا این رکوع و سجده طولانی، چیزی است که آن شخص به آن اعتیاد پیدا کرده است. در این صورت اگر آن را ترک نماید،(به دلیل ترک عادت) وحشت زده ( و پریشان حال) گردد. اما (برای شناخت نیکی و درستکاری)، به راستگویی و رعایت حقوق دیگران و ادای امانت اش نگاه کنید(و آن را معیار و ملاک قرار دهید.) 


یک متهم به قتل به جاسوسی برای آمریکا هم اعتراف کرد
یک متهم به قتل به جاسوسی برای نیروهای آمریکایی هم اعتراف کرد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس، پس از شکایت زنی مبنی بر قتل دختر ۵ ساله اش توسط شوهر دومش، ماموران کلانتری ۱۴ کوی پلیس مشهد فردی را دستگیر کردند که ضمن اعتراف به قتل عمد مائده، دختر ۵ ساله زن صیغه ای خود، به جاسوسی برای نیروهای امریکایی نیز اعتراف کرد. وی گفته است چند بار به صورت غیر قانونی به عراق و افغانستان رفت و آمد کرده و اطلاعاتی را در اختیار نیروهای آمریکایی قرار داده است. 



اظهارات تازه درباره علت مرگ مایکل جکسون
دکتر کنراد موری در دادگاه تحقیق درباره علت مرگ مایکل جکسون گفته است که به ستاره نامی موسیقی پاپ داروی بیهوشی تزریق کرده، زیرا قصد داشته به خوابیدن او کمک کند. دکتر موری گفت که به مایکل جکسون داروی بیهوشی تزریق کرده بود دکتر موری پزشک ویژه مایکل جکسون در لس‌آنجلس برای ادای توضیح به دادگاه احضار شده است. دکتر موری از جانب خانواده مایکل جکسون متهم است که با تجویز پروپوفول، یک داروی بیهوشی قوی، باعث مرگ خواننده مشهور شده است. 



زنان کارمند شرکت واحد در بلاتکلیفی


اخراج یک دانشجوی بهایی از دانشگاه باهنر کرمان


بازداشت ۱۰۰۰ نفر در تهران


صدا و سیما با چه مجوزی این مزخرفات را پخش می کند


دولت وحدت ملی لبنان سقوط کردرفسنجانی


. دردنامه اي از اوين: با كابل شكنجه ام كردند و گفتند اعتراف دروغ كن


صد میلیون مسیحی در جهان تحت فشارو پیگردخبری


سیل در کوئینزلند استرالیا


رقص با رعايت حجاب کامل اسلامی


Share
این صفحه را بوک مارک بکنید
این صفحه را برای دوستتان ایمیل بکنید 
به ایران سایت بپیوندید



No comments:

Post a Comment