انجمن مجازی لرستان و لرستانیها

Saturday, January 8, 2011



هشدار کارشناسان به شیرازی ها : وقوع زلزله ۷ ریشتری دور از انتظار نیست
بهرام عكاشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار«علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با اشاره به رخداد دو زمين‌لرزه به بزرگي ۵ و ۵.۱ ريشتر در نورآباد فارس در بامداد روز شنبه ۱۸ دي ماه خاطرنشان كرد: اين زلزله‌ها در شمال كازرون و با سازوكار امتداد لغز شمال به جنوب رخ داده است. استاد زلزله شناسي دانشگاه تهران با بيان اين كه رخداد چنين زلزله‌هايي در آن منطقه بسيار متداول است، تصريح كرد: غرب شيراز فوق العاد



معرفی شدن یکی از دوستان حسین رضازاده ریس فدراسیون وزنه‌برداری بعنوان عضو این فدراسیون برای شرکت در اجلاس کنفدراسیون آسیا
در ایمیل زیر مشاهده میکنید که آقای جودی کچل‌آبادی یکی از دوستان حسین رضازاده به عنوان عضو فدراسیون وزنه‌برداری ایران معرفی میشود و آقاق داراب ریاحی سخنگوی این فدراسیون در خواست ویزای برای حضور در اجلاس کنفدراسیون آسیا را برای ایشان دارد در حالی که این آقا به هیچ وجه در فدراسیون سمتی را دارا نمیباشد و حتی زحمت حضور در اجلاس را به خود هم نمیدهد و تنها از مسافرت به کشور ازبکستان با پول مردم لذت میبر



ما میدانیم !!! هشدار برای افکار عمومی (( زهرا رهنورد
خانم رهنورد، عکس این دختران را ببینید ما میدانیم که حکومت فاسد خمینی در نظز دارد
۱- حکومتهای فا شیستی و دیکتاتوری از نظر روانشناسی فردی ،سعی‌ دارند با اعمال خشوبت متدا وم و مرز،شخصیت اجتماعی جم،ائ‌ و افراد را نابود کند و اینکار را حکومت جمهوری اسلامی انجام داده تا جامعه را متلاشی کند،بنا بر این در اینجا افراد مقصر نیستند . ۲- در مورد قتل عام‌ها بعقیده من همیشه، من خمینی را مقصر اصلی‌ می‌دانم و باید همیشه با این مرد فاسد برخورد شود. ۳-بعقیده من در خواست موضع گیری در خیلی‌ از موارد ،مثل موضوع قتل عام‌ها ،سنگسا ر از مو سوی،کروبی و رهنود،آنها را زیر تیغ حاکمیت میبرد و در این موارد باید مثل همیشه حکومت را مورد حمله قرار داد. 


ته مانده های خمینی فتوا میدهند (اصول دین رژیم منحرف خمینی
فتوای یکی از مراجع تقلید در مورد بلامانع بودن استمناء
سوال: آیا مرد مى‏تواند به قصد لذت جنسى و بدون قصد استمناء به عکس برهنه زن خود نگاه کند یا خیر؟
جواب: بلى، مرد مى‏تواند به قصد لذت جنسى و حتى به قصد استمناء به عکس برهنه زن خود نگاه کند. 


شلاق خوردن یک روحانی ایرانی در عربستان
اسر خلیلی، روحانی ایرانی که در سفر حج به دست نهاد «امر به معروف و نهی از منکر» سعودی بازداشت شد، گفت که درسلول پرجمعیت ۵۰ متری به مدت ۳۸ روز زندانی بوده، با غل و زنجیر بسته شده و شلاق خورده است. وی گفت که اتهامش را «بلند کردن کفش» در برابر مقبره پیامبر بیان کرده اند، اتهامی که خود سعودیها هم از آن چیزی نشنیده بودند، گویا چنین اتهامی را مختص او ابداع کرده بودند.



درخواست کمک میر حسین موسوی از مسول سابق رایانه بنیاد مستضعفان
درخواست کمک میر حسین موسوی از مسول سابق رایانه بنیاد مستضعفان و دوستان قدیمی‌ وی سردار بهشتی‌ برای پاک کردن فیلم‌ها و مدارک عکسهای قدیمی‌ وی از رو اینترنت ، از مدتها قبل به دلیلی‌ پاک کردن بعضی‌ از اسناد ده شصت موسوی به دنبال حذف بعضی‌ از این قسمتها افتاده است یکی‌ از این اسناد سخنرانی‌ موسوی در خصوص قرارگاه مشترک قدس در ‌ستاد سپاه پاسدران می‌باشد


محسن رضایی: تشکیل جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص برای حل اختلافات مجلس و شورای نگهبان
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تشکیل جلسه فوق العاده این مجمع برای بررسی مواد اختلافی مجلس و شورای نگهبان در سه شنبه هفته جاری خبر داد. فارس محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز شنبه با حضور در یک نشست خبری با اشاره به بررسی مواد اختلافی مجلس و شورای نگهبان در مورد لایحه برنامه پنجم توسعه کشور گفت: درباره برنامه پنجم که شورای نگهبان ایراداتی به لایحه گرفته و مجلس هم برخی از آنها را اعمال و برخی دیگر را نپذیرفته بود موارد اختلافی طی نامه‌ای رسمی روز پنجشنبه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.



اختلاس میلیاردی در وزارت نفت رژیم
مجتمع قضائی امور اقتصادی در جدیدترین گزارش های پرونده های مفاسد اقتصادی از صدور قرار مجرمیت برای دو متهم پرونده کلاهبرداری چهار میلیارد تومانی، یک کلاهبردار ۴۵ میلیارد تومانی و پرونده اختلاس در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت خبر داده است.



ایا این است اصالت ما ملت ؟ ( هشدار میدهیم به شما از خواب بیدار شوید اجتماعی, ایران, سیاسی, گزارشبدون دیدگاه »
طبق گزارشی از سوی سایت عصر ایران در یادداشتی به قلم سردبیر خود نوشته است: بامداد چهارشنبه گذشته، هنگامی که هوا هنوز تاریک بود، عامل جنایت میدان کاج تهران، به دار مجازات آویخته شد. در آن نخستین ساعات بامداد و در آن تاریکی و سرما صدها نفر در محل اعدام گرد هم آمده بود تا شاهد مرگ کسی باشند که در آبان امسال، در نزدیکی همان محل جوانی را بی رحمانه مجروح کرده بود و مانع از آن شده بود که او را به بیمارستان ببرند و به همین دلیل نیز، جوان مجروح، جان داد.



بهشتی: سیل تهمت و ناسزای اینروزها یادآور ماههای نخست پیروزی انقلاب است
رفتارهای بی تناسب با دین که به نام دین انجام می شود، چنانچه به گواهی تاریخ دینداری در اروپا و نیز در میان مسلمانان اتفاق افتاده، می تواند باعث رویگردانی از دین شود. و چه چیز ضد دین تر از اتخاذ اعمال و روش هایی که با اخلاق، که پیامبر این دین هدف از بعثت خود را ارتقای آن در جامعه اعلام می کند، در مغایرت و مخالفت آشکار است.



هزینه مرگ هم افزایش یافت؛ قیمت قبر۲۰ میلیون تومان
آمارهای رسمی نشان می‌دهد، قیمت قبر در بهشت زهرا بسته به نوع قبر و قطعه آن متفاوت است، به‌طوری که بهشت‌زهرا هم درست مثل خود تهران، خانه‌ها و محله‌های شمال شهری و جنوب شهری دارد. در این میان آن‌چه جالب توجه است این‌که افزایش قیمت قبر در حالی روند صعودی خود را ادامه می‌دهد که شواهد نشانگر آن است که هم‌اکنون قیمت یک قبر ۲متری از قیمت مسکن در مناطق شمال شهر تهران نیز بالاتر است. 


نرخ کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌ها از امروز افزایش می یابد
محمودی اعلام کرد که نرخ کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌ها از امروز بر اساس ابلاغیه وزارت کشور افزایش می‌یابد. محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران در با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌ها پس از آغاز اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، اظهار داشت: در اجرای هر چه بهتر قانون هدفمندی یارانه‌ها و با توجه به اینکه تاکسی‌داران و آژانس‌داران شهرها متقاضی افزایش نرخ بودند و همچنین با توجه به اینکه نرخ بنزین افزایش پیدا کرده، وزارت کشور ابلاغ کرد که تمام تاکسی‌ها و آژانس‌داران در شهرهای‌های استان تهران و شهر تهران از امروز می‌توانند حداکثر سقف مجازی را که از سوی این وزارتخانه برای افزایش نرخ کرایه‌ها ابلاغ شده بود را اعمال کنند. 

تلاش کلینتون برای فشار بر ایران در سفرش به خاورمیانه
اتحادیه اروپا نماینده‌ای برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای ایران نمی‌فرستد
سازمان محیط زیست ایران: دامپزشکی مسئول مرگ ببر روسی است
مجلس ایران تشکیل وزارت ورزش و جوانان را تصویب کرد
راهپیمایی افغانها علیه توقیف تانکرهای سوخت در ایران اند
زلزله در استان فارس ده‌ها مصدوم به جا گذاشت
یک کشته و سه مفقود بر اثر ریزش معدن در راور کرمان
طرح سراسری تردد زوج و فرد در تهران متوقف شد
عذرخواهی انتشارات آکسفورد به‌دلیل استفاده از واژه 'نامناسب' برای خلیج فارسحبس


Share
این صفحه را بوک مارک بکنید
این صفحه را برای دوستتان ایمیل بکنید 
به سبز سایت بپیوندید

مجید توکلی: میدانم که روزهای سخت تری در انتظار است 

از طرف شهردار ، جعفر پناهی شهروند افتخاری پاریس شد (ویدئو) 

نظر مطهری درباره دیدار نمایندگان با خاتمی 

محجوب : کارگران به دیوان عدالت اداری شکایت کنند 

استاندار تهران وعده بازداشت تعداد بیشتری از مسیحیان ایران را داد 

مادر نازنین خسروانی: دخترم را آزاد کنید 

نتیجه یک تحقیق ۱۲ ساله: سقوط اعتبار روحانیت از سال ۶۵ آغاز شد

تحصیل هزاران دانش‌آموز زیر آسمان سرد کویر 

سردار نقدی: بودجه عمرانی بسیج پنج برابر می‌شود 

نحوه محاسبه صورت حساب آب، گاز و برق 

سال بیم یا امید؟ هدفمند کردن اعدام 

باز گردادن منصور اسانلو رهبر سنديکاي شرکت واحد به بند عمومي 

افزايش قيمت سيمان در بازار 

اخراج مونا مودت دانشجوی بهایی از دانشگاه مازندران 

دانشجويان اصفهاني: دوستان بازداشتي مان را آزاد كنيد 

نعمت احمدي : هنوز رسيدگي به پرونده حبيب الله لطيفي آغاز نشده است 

ادامه اعدامهای مخفیانه در مشهد: ده اعدام در ۲۹ آذر 
ایران سایت در فیس بوک





No comments:

Post a Comment